FAQ

Często zadawane pytania

W tym miejscu znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące funkcjonalności i obsługi naszej aplikacji.

W przypadku braku odpowiedzi prosimy o kontakt z działem serwisu w zakładce POMOC.

Na jak długo trzeba podpisywać umowę?

Umowę podpisujemy na tak długo jak Klient sobie tego życzy. Jesteśmy bardzo elastycznie co do czasu jej trwania.

Jak często dane aktualizowane są dane pozycji ?

Dane aktualizowane są nawet co kilka sekund.

Co się dzieje gdy pojazd z polskim abonamentem wyjedzie za granice?

Tracimy wtedy widoczność pojazdu, ale kiedy znów zaloguje się w polskiej sieci możliwe będzie sprawdzenie całej trasy przejazdu.

Czy można nakładać na siebie trasy pojazdów?

Tak aplikacja widziszwszystko daje taką możliwość

Dla czego nie mogę się zalogować konto zablokowane

Proszę sprawdzić czy system nie zablokował się z powodu braku płatności, zalecamy tez kontakt w razie wątpliwości z naszym biurem pod numerem telefonu 601950095

Dlaczego samochód zatrzymał się na granicy ?

Bardzo możliwe, że roaming nie został aktywowany, prosimy o kontakt z działem technicznym

Do kogo zgłosić problem z liczeniem kilometrów ?

W sprawach technicznych proszę skorzystać z zakładki pomoc umieszczonej na naszej stronie

Co oznacza jeżeli samochód świeci na niebieski lub kolor żółty?

Kolor niebieski oznacza, że pojazd stoi w miejscu z uruchomionym silnikiem, kolor żółty brak sygnału GPS

Dlaczego na przy samochodzie i w oknie lista obiektów jest nieaktualna godzina i data ?

Prosimy o kontakt z działem technicznym, całkiem możliwe, że urządzenie straciło zasięg.

Pomoc

Aby zobaczyć referencje skontaktuj się z nami
w celu uzyskania hasła dostępu, a następnie podaj je poniżej

Imię i nazwisko:

Nazwa firmy:

Numer telefonu:

Adres e-mail:

Treść zapytania:

Praca